hyundai si desperados

0
January 07, 2018
Nu mai e demult o noutate, in advertisingul de-afara, ca si in industria cinematografica, FX & apps – efecte vizuale si aplicatii tehnologice :) - se impun agresiv in fata dramaturgiei filmice clasice. Ideea, brilianta sau mai putin inspirata, are tot mai putina emotie, savoare sau poveste. Si, nu in directa legatura (neaparat), tot mai mult spectacular tehnologic. Intr-o asemenea masura, de fapt, incat reclama devine multifunctionala, advertizand atat produsul din packshot, cat si pe cel tehnologic comunicator. Uite, de pilda, nou-noutele reclame virale la Hyundai Accent si Desperados. Ambele smulg wow-uri (mentale, nu afective). Ambele creeaza fani si dependenta printre web-tech-geeks. Hyundai Accent Reclama este realizata in Malaezia – Kuala Lumpur si se vrea un atac vehement la adresa concurentei, Honda Civic. Pentru spot s-au folosit un automobil real, suspendat pe o latura a unei cladire reale, mapare 3D de scene urbane, futuriste si sase (6) proiectoare HD pentru crearea unei augmented-reality. Spotul nu spune multe (sau mai nimic) despre masina. Eventual ceva despre maiestria/meseriasii 3D si calitatea HD. Dar te cam atinge la coarda superbeniei (cum spune un amic de-al meu)… Desperados Berea cu aroma de tequilla (daca iti place combinatia ) a dat lovitura prin noul spot viral interactiv, realizat de agentia Mediamonks. Si-a propus sa duca experienta consumatorului (sau doar a utilizatorului de net?) la nivelul urmator. Si o face cu gadgeturi web – morfare de pagina, adnotare video – si integrarea conexiunii la Facebook. Vezi spotul aici. Supercool, nu? Si asta in timp ce la noi se cauta inca – prin colectia de bancuri si gaselnite populare, sau prin niciodata expiratele formate Gunn – o idee absolut geniala. Care sa implice cat mai putina productie. Spre deloc.

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 comments: